reklama

... kríza muža ...

Všade navôkol sa hovorí, že v súčastnosti vo svete je kríza mužov... kríza otcovstva. A ako dalej? Východisko existuje.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Muž je skutočným mužom vtedy, keď nájde svojho nebeského Otca. Ak hľadá mužnosť niekde inde, môže to byť veľmi nebezpečné. Stretnutie s Otcom... to je vždy veľká radosť, naplňuje nás to pocitom akéjsi ochrany. Áno, aj keď sme už dávno dospelí, stále sa radi schováme pod Otcove krídla. Tam ticho počúvame jeho rady, ponaučenia alebo kritiky na náš doterajší život. Potom si sami v tichu preberáme otázku ... "som dobrým mužom?" je môj život lepší ako som chcel, alebo je to katastrofa? Je môj život, moje správenie sa v poriadku voči mojej rodine, môjmu Otcovi?
A preto neváhajme, hľadajme svoju cestu k nášmu nebeskému Otcovi. Ešte nikdy nám neporadil nič zlého, čo by nám uškodilo. On je tu pre nás, On nám pomáha na našej ceste životom. Preto poďme spoločne kráčať po Jeho, aj našej spoločnej ceste. Nájdime svojho nebeského Octa, nájdime seba samého a pozdvihnime našu mužskosť, náš pohľad k Nebu, Otcovi, a staňme sa skutocnými mužmi.

František Jeňo

František Jeňo

Bloger 
  • Počet článkov:  16
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Celkom obyčajný muž ... Zoznam autorových rubrík:  MyšlienkyPostrehy zo životaCitátySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu